יום ראשון, 3 ביוני 2012

שחרורו של יונתן פולארד יכול להתרחש היום !


הודעה לעיתונות

לשחרור מיידי.

תאריך: 1 ביוני 2012

איש קשר: נינה (גרובק) בן-יהושפט


שחרורו של יונתן פולארד יכול להתרחש היום !

ע"י  נינה (גרובק) בן-יהושפט

מועמדת ל PhD במדע המדינה(אוניברסיטת וינה,אוסטריה)

MA ב "שלום ופתרון סכסוכים" (אוניברסיטת השלום האירופאית,אוסטריה)

MA ב"משימה" (אוניברסיטת ווילס,אנגליה)

BA בתאולוגיה (אוניברסיטת שפילד,אנגליה)


וינה,אוסטריה-ברצוני להוסיף את תמיכתי למען שחרורו המיידי של יונתן פולארד
(אשר אני מאמינה יכול לקרות בקרוב)

מחשבתי המקורית ,כיצד יונתן פולארד יכול להשתחרר עוד היום,היא:

אם אסאנג' הנמצא במעצר בית,יכול להתמודד על תפקיד בסנאט (וככל הנראה לזכות)
באוסטרליה, אזי על אחת כמה וכמה יכול פולארד לעשות אותו דבר בישראל,
בה הוא מוכר לא רק ברמה הלאומית אלא גם מבחינה צבאית.

אם ימונה או ייבחר דמוקרטית לתפקיד רם דרג.
למשל,פרס יכול לתת לפולארד את הנשיאות(אין לי דבר נגד פרס) או נתניהו יכול למנות
אותו לתפקיד שר וכדומה  -  אזי פולארד יהיה חייב להיות משוחרר מיידית ע"י ארצות הברית,
על פי הדיפלומטיה הבינלאומית או על פי החוק הבינלאומי.

האם משהו בחוק הישראלי יכול למנוע את הנקודה אותה אני מעלה ?
אפילו אם קיים חוק שכזה,ניתן בקלות לתקנו.
אני מקווה שהמשרדים של פרס ונתניהו לא יחכו דקה נוספת.

הם צריכים למנות את פולארד לתפקיד בכיר עכשיו, אחרת העזרה תבוא ממקום אחר.
כיוון שכל מדינה יכולה לקחת על עצמה להציע גם אזרחות וגם תפקיד בכיר לפולארד.

תחום ההתמחות שלי (עבודת המאסטר שלי,כמו גם דיסטרצית ה PhD  הקרובה)
נוגעים לתהליך השלום במזרח התיכון ולאיחוד האירופי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רוצים לזכות בסמארטפון A11 של סמסונג? זאת ההזדמנות שלכם

 היכנסו לפייסבוק למועדון הוט צרכנות לפרטים מלאים.