יום חמישי, 2 ביולי 2009

6000 גולשים מתמודדים על זכיה בהונדה אינסייט

6000 גולשים נרשמו עד כה למשחק האינטרנט אותו השיקה הונדה לפני כשבוע כחלק מקמפיין חדשני שנועד לתמוך במבצע ההשקה של מכונית הונדה אינסייט (INSIGHT) החדשה. במשחק האינטרנט מזמינה הונדה באמצעות אתר אינטרנט יעודי שכתובתו: www.honda-insight.co.il לעבור "תיאוריה" ולקבל "רישיון ירוק". עם קבלת הרישיון נוהגים המשתתפים בסימולטור של הונדה אינסייט החדשה, מקבלים משימות נהיגה יומיות שמזכות אותם בנקודות כוללים אותם בתחרות שתתקיים בין כל "בעלי הרישיון הירוק" - הפרס לגולש שיצבור את מרב הנקודות במועד סיום התחרות – הונדה אינסייט חדשה – מתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יורו 2024

 במסגרת היורו יש בדרך כלל ,הרבה הזדמנויות.