יום שלישי, 21 ביולי 2015

פרסים-לזכות בפרס זוגי מפנק - ארוחת בוקר וסרט לכם ולחצי השני שלכם.מתנת ד"ר פישר.



סרט ופופקורן? או אולי בכלל בן הזוג המושלם? מה השילוב המנצח שלכם? צלמו, העלו את התמונה לעמוד של ד"ר פישר או תייגו באינסטגרם ‫#‏אולטרסול_פלטינום ‬ותוכלו לזכות בפרס זוגי מפנק - ארוחת בוקר וסרט לכם ולחצי השני שלכם.

#פרסים-קיץ של פרסים בוואלה שופס.

הפעם 2 כרטיסים מתנהת לפארק נחשונית.
התחרות עד 28/7/15

יום ראשון, 19 ביולי 2015

פרסים-רוצים לזכות במיני מקרר בצורת פחית ספרייט?

הפעילות עד 26/7/2015.

פרסים-רוצים לזכות בכרטיס טיסה לסרדיניה? בואו לענות על חידון הטרוויה של "ערוץ הטיולים" ואולי תוכלו לראות את הנוף הזה במציאות!

ערוץ הטיולים

פרסים-במתחם גלילות פרסים שווים: סוף שבוע מפנק, טאבלט חדש, שובר לספא או כרטיסי קולנוע. הגיעו למתחם גלילות, הצטלמו ליד רכב של קל אוטו, העלו את התמונה לפייסבוק שלנו או תייגו קל אוטו וכתבו לאן ייקח אתכם הרכב החדש שלכם.

במתחם גלילות מחכים לכם עכשיו עם מגוון רכבים בהנחה של עד 45% ועם פרסים שווים: סוף שבוע מפנק, טאבלט חדש, שובר לספא או כרטיסי קולנוע. הגיעו למתחם גלילות, הצטלמו ליד רכב של קל אוטו, העלו את התמונה לפייסבוק של קל אוטו או תייגו קל אוטו וכתבו לאן ייקח אתכם הרכב החדש שלכם.

פרסים-☆ אפ סטור אילת נותנת לכם LG 4 או אייפון 6 במתנה☆


פרסים-הקיץ פה ואין דבר יותר מרגש ומהנה מחופשת משפחתית בחו"ל, הכוללת ביקור באחד מפארקי המים השווים ביותר באירופה.מתנת שטראוס מים.

צלמו את עצמכם שותים כוס מים, העלו את התמונה לאינסטגרם, תייגו #מהעםמים ואולי תזכו בחופשת חלומות רטובה מתנת שטראוס מים!
 לא זכיתם בפרס הראשון? לא נורא. 40 גולשים יזכו בצמיד של תמי 4 שיזכיר לכם לשתות מים.
הפעילות עד 15.8.2015


פרסים-אם יש לכם דרך מהירה להתקרר- היכנסו ספרו איך אתם מתקררים בקיץ הלוהט ואולי תזכו בתלושי קנייה לסניפי am:pm בסך 250 ש"ח!



המעלות עולות והלחות בלתי נסבלת, אם יש לכם דרך מהירה להתקרר- היכנסו ללינק https://ampm.refreshfb.com/CityLife/tab ספרו איך אתם מתקררים בקיץ הלוהט ואולי תזכו בתלושי קנייה לסניפי am:pm בסך 250 ש"ח! הפעילות עוד רגע נגמרת- מהרו!

רוצים לזכות בסמארטפון A11 של סמסונג? זאת ההזדמנות שלכם

 היכנסו לפייסבוק למועדון הוט צרכנות לפרטים מלאים.